Fjällen

Ja då vart det vecka 10 och det är dags för fjällen, längtas har det gjort kan jag lova :D Blir afterski varje dag vill jag lova och backyard babies ska vi också kolla in!
Ska alltså till vemdalen tills på söndag och åka snowboard. Så skönt eftersom vi bor så man kan åka ända fram till dörren, så bara 2 min till hotellet :)
Varit på stan och köpt mössa och smink vilket var behövligt, dock inte mössan eftersom jag har 150 st, men den var jättefin!
Fikade också en stund med alex :)


"se upp i backen för svenska attacken".

Kommentarer
Postat av: Manken

Då kanske vi syns där ;)

2009-03-04 @ 18:48:52
Postat av: Matilda

gud vad mysigt :) nångång måste vi tjejer dra upp till fjällen och mysa ;)

2009-03-04 @ 19:26:19
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Alex

Vart ju en trevlig fika fast vi inte satt i hängfåtöljerna=)

2009-03-05 @ 01:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0