Lägret / Spöken

Känns som jag inte varit och skrivit på länge, tänkte lägga ner ett tag för har ingen ork med att utvärdera mitt liv till fullo men denna blogg får fortsätta.
Kom hem igår iaf från lägret med demokratinkursen, lite utjatat efter ett tag med alla föreläsningar men det funkade.
åt iaf hela tiden, varje timme var det fika, var det inte de så var de lunch eller middag. så när man har äte hemma  nu blir man hungrig efter en timme.
Fortfarande trött eftersom det inte vart så mycket sömn för mikaela och mig, först så var nåra inne i rummet sen fick vi aa.. ha fönstret öppet ett tag, sedan va de nåra i korridoren som sprang och gick på toan hela tiden. sedan var det frukost 7 så då var man liiite trött.

Nog om de o prat om spöken o sånt, alltså förra helgen så såg jag seriöst ett spöke, assceary! Jossie sov i ena sängen och jag i bäddsoffan oh sen vakna ja av att sängen gnekade sedan ser jag jossie gå upp ur sängen och försvinna mer och mer, sen när hon försvann helt såg jag hon ligga i sängen.. de var heeelt sjukt läskigt. Satt oss upp o tände alla lampor o såg på pirates of the carebiean :D
Men seriöst så måste det ju finnas något sånt med spöken, för alla har nog nån historia om något de hört eller sätt.
för jag tror de spökar i mitt hus, men jag är väl inte sådär jätte rädd för vara ensammen eller så, för de kan ju inte göra något.
Spöken/andar finns, så är det bara!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mat mat mat mat!!! JA!! Spöken finns!!

2009-02-21 @ 12:25:46
URL: http://mikaelaostman.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha! jaduu stina! jag var riktigt jäkla rädd jag med. och jaa spöken finns! huuwa... hah ;D

2009-02-26 @ 21:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0