Fredagkväll

Nu ska jag snart åka in till ida som slutar jobba, ska på barista och fika innan vi ska gå och äta på tandoori house (bra kombination) där det förresten är jätte gott, blir nog samma mat som förra gången för kan inte sluta tänka på de tuggorna "chicken med curry", och nej jag får inte äta laktos men har tabletter så de är skönt, är nästan på att köpa en choklad och slänga i mig bara för att jag inte har ätit choklad på flera månader, tårar på mig. Sedan ska vi på den efterlängtade "Män som hatar kvinnor". Längtar, eftersom den är slavisk mot boken vilket måste betyda att den är jätte bra!

Sundsvalls cafén
Alltså det finns många cafén i stan och många småcaffén som man inte tänker på och som säkert är asmysig.
Barista är nog de mysigaste speciellt på sommaren och sitta i stora korgen :D
Waynés café är helt okej, men det är så mycket folk och inte så mycket platser, men får man en plats är det faktiskt mysigt.
Coffee house är för litet och tråkigt tycker jag!
Som på sommarkvällarna kunde vi sitta på uteserveringar ända tills de stängde, fy vad jag saknar sommaren!

Upptatering efter filmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0