Nu var det länge sedan!

Jag har inte varit så pepp att blogga på senaste halvåret, men jag har tänkt att börja nu igen som en rolig grej bara!
Tänkte skriva mer om vad som händer i mina vardagar och helger, jämfört med förut då jag skrev om en himla massans skit egentligen.


Dags att börja då!...
Idag började jag dagen med en promenad på en timme, alltid lika skönt att vakna upp och börja med att gå ut och gå och rensa tankarna. Efter en snabbdusch började jag min efterlängtade kladdkaka (jag lovar den vart verkligen bokstavligt sätt kladdig!). Kakan gjorde inte jag för att sitta och äta upp hela själv, utan vi har spelarmöte ikväll och jag tog på mig att göra en smarrig (hoppas jag) kladdkaka.
Det är ganska svårt att bara låta den stå och bara få se men inte röra.


Idag är det också sista dagen på sommarlovet, vilket är både skönt och lite tråkigt, Skönt eftersom man får lite rutin på dagarna och man kommer tillbaka till dem man inte har sätt på länge. Tråkigt också, känns som jag behöver någon vecka till för att förbereda mig på att plugga inför prov och allt sånt. Men man får tänka att det är sista året, så mycket väntar en!

Kommentarer
Postat av: ida

Vad roligt med en uppdatering! :) Du vet jag bevakar ju din blogg! ;P :)

2009-08-24 @ 15:22:16
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0