Huvudverk och halsont

Idag har jag kännt mig hännig hela dagen, halsmandlarna är stora som berg och eftersom det inte blev så mycket till lunch kom huvudverken, ingen alvedon som jag alltid har med mig heller.

Varför är det så att när man alltid behöver någonting så har man alltid packat ur dem eller bytt väska? Annars har man de alltid liggandes i väskan och man undrar alltid när de ska komma till användning.

Så på sista lektionen som var matte c fick vi böckerna och skulle börja jobba direkt, vilket inte mitt huvud uppskattade. Så jag var kvar ca halvtimme sedan när läraren (som inte ens kan svenska typ och säger bara "okejdå") började sin genomgång så smet jag ut (inte bra på första lektionen jag vet, men hade sån huvudverk).
Så nu ligger jag bara här i min säng och har bäddat ner mig med mitt mysiga täcke och ska snart få i mig något att äta.

Hoppas bara jag blir frisk till helgen för då är det jobb på travet som gäller och sedan på söndag åker vi på någon minicup i ö-vik, vilket jag sätt frammemot så jag hoppas jag blir frisk. Någon som har något bra tips på hur man blir av med halsont snabbt utan att använda honung?

Tee brukar ju alltid funka, köpte jordgubbste för ett tag sedan, undra ja om jag och kajsa har druckit upp alla.. Återstå att se.


Kommentarer
Postat av: Ida the best

krya på dej stumpan=)<3

2009-08-26 @ 23:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0