Första skoldagen

Dagen började med en liten promenad längst sundet sedan var det dags att fixa sig lite grann innan Malin kom för att hämta upp mig.
Rätt skön första dag i skolan, vi fick fika och satt o pratade om sommaren. Vi alla vart nog lite brydd när våran mentor kom in med en julmust, men han försäkrade oss om att datumet inte hade gått ut, men det var få som vågade på sig den ändå.

Efter den korta intruduktionen gick Ida, Nathalie och jag ner mot stan för en fika på coffé house, aldrig tidigare fikat där för jag har bestämt mig för att där skulle det vara äckligt, men det vart grönt te vilket var super gott!
Vi sprang förbi några på stan och bestämde oss på hemgång.

Evelina och Linnea är djupt intreserad av alla lov

Nathalie och ida njuter av fikat/maten.


Kommentarer
Postat av: Lisan

fina damer :D

2009-08-25 @ 18:27:16
Postat av: Simon

skola, så kul:D ses på studenten!

2009-08-25 @ 19:48:20
Postat av: Ida the best

okej,.. jag såg ju verkligen ut att njuta? fy vilken hemsk bild.. ta bort snäla.. klipp bort mej elr vad som helst.. måla en fin gubbe över.. hjälp'

2009-08-25 @ 21:36:50
Postat av: Stina

hahaha du är så fin ida :D

2009-08-25 @ 23:37:06
URL: http://msstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0